Faoliyat rukni - Sinov

  • Temir yo‘l mahsulotini sertifikatlashtirish markazi "Sinov Laboratoriyasi"
    Sinov laboratoriyasida shikoyatlarni ko'rib chiqish tartibi
    "Temir yo'l maxsulotlarini sertifikatlashtirish markazi" MChJ 7.9-bandga muvofiq amalga oshiriladi. Sifat bo'yicha qo'llanmalar

    7.9 shikoyatlar

    7.9.1.Laboratoriya jarayonning barcha bosqichlarida barcha qarorlarni qabul qilish uchun javobgardir.

    Jarayon da'volar (shikoyatlar) bilan ishlashning quyidagi tartibini o'z ichiga oladi:

    Da'volarni qabul qilish (shikoyatlar)

    Shikoyatlarni ro'yxatdan o'tkazish va ko'rib chiqish

    Da'volarni tekshirish (shikoyatlar)

    Da'voga javob (shikoyat)

    Da'vo (shikoyat) bo'yicha qarorlar

    Da'volarni (shikoyatlarni) boshqarish bo'yicha harakatlarni yakunlash

    Rahbariyat tomonidan da'volarni (shikoyatlarni) ko'rib chiqish jarayonini tahlil qilish

    7.9.2. Da'volarni qabul qilish(shikoyatlar)

    Shikoyat yoki shikoyat yuborish uchun quyidagi axborot kanallari taqdim etiladi:

    - pochta manzili-ma'lumotni pochta orqali manzilga yuborish: 100105, Toshkent shahri, Mirobod tumani, Mehrjon ko'chasi, 61-uy

    - elektron pochta-manzilga elektron murojaatlar ko'rinishidagi ma'lumot yo'nalishi: info@ccrp.uz;

    - telefon aloqasi-kompaniyaning telefon liniyasiga qo'ng'iroq qilish 78 150 13 69

    7.9.3. Shikoyatlarni ro'yxatdan o'tkazish va ko'rib chiqish

    Da'vo (shikoyat) olgandan so'ng, laboratoriya mudiri uning javobgar bo'lgan laboratoriya faoliyatiga tegishli ekanligiga ishonch hosil qilishi kerak va agar shunday bo'lsa, uni ko'rib chiqish uchun qabul qilishi kerak.

    Sifat menejeri qabul qilingan barcha da'volar (shikoyatlar) qabul qilingan da'volar va reklama jurnallarida qayd etiladi i-test.ccrp.uz.

    Mumkin bo'lgan barcha holatlarda, il da'voni tasdiqlaydi va ariza beruvchiga xabar beradi.

    Laboratoriya boshlig'i da'vo (shikoyat) ni uning ahamiyati va jiddiyligi bo'yicha baholaydi va tekshiradi, da'vo (shikoyat) beruvchiga tegishli qismdagi ma'lumotlarning maxfiyligini hisobga oladi. Shikoyatni (shikoyatni) hal qilish uchun mas'ul shaxslar tayinlanadi.

    Da'vo (shikoyat) baholangandan so'ng, laboratoriya mudirlari xatga qaror qabul qilishadi, unda quyidagilar bo'lishi kerak:

    - da'voni (shikoyatni) tekshirish uchun javobgar shaxslar ro'yxati (da'vo (shikoyat) ni tahlil qilish va tekshirish shikoyat mavzusiga aloqasi bo'lmagan shaxs (lar) tomonidan amalga oshirilishi kerakligini hisobga olish kerak);

    - uni bajarish muddati (javob);

    - uni tekshirish bo'yicha tadbirlar (agar kerak bo'lsa);

    - hal qilish uchun zarur vositalar.

    Qaror bilan da'vo (shikoyat) bosh menejer tomonidan qo'shimcha tekshirish va baholash uchun mas'ul shaxslarga yuboriladi.

    Da'volarni (shikoyatlarni) ko'rib chiqish muddati – da'vo (shikoyat) ro'yxatdan o'tgan kundan boshlab 3 ish kuni.

    7.9.4. Da'volarni tekshirish (shikoyatlar)

    Da'vo (shikoyat) ni tekshirishda da'vo (shikoyat) ning haqiqiyligini baholash uchun zarur bo'lgan barcha ma'lumotlar to'planadi va tekshiriladi, da'vo (shikoyat) bilan bog'liq barcha zarur holatlar va ma'lumotlar tekshiriladi, tegishli xodimlar e'tiboriga ma'lumot keltiriladi, keyingi zarur choralar bo'yicha takliflar tayyorlanadi. Tergov darajasi da'vo (shikoyat) oqibatlarining ahamiyati, paydo bo'lish chastotasi va og'irligiga mutanosib bo'lishi kerak.

    Agar masala ijobiy hal etilsa, da'voga (shikoyatga) javob tayyorlanadi.

    7.9.5. Da'voga javob (shikoyat)

    Da'vo (shikoyat) bo'yicha holatlar va ma'lumotlar tekshirilgandan so'ng, mas'ul shaxs laboratoriya boshlig'i tomonidan qaror qabul qilish uchun javob tayyorlaydi:

    - da'vo (shikoyat) ning haqiqiyligini tasdiqlovchi (emas) ma'lumot;

    - muammoni hal qilish va (yoki) kelajakda uning qayta paydo bo'lishining oldini olish bo'yicha takliflar (tuzatish va tuzatish choralari), amalga oshirish muddatlari va amalga oshirilayotgan harakatlarni amalga oshirish uchun javobgar shaxslar ko'rsatilgan;

    - agar da'vo (shikoyat) mijozga tegishli bo'lsa, rejadan tashqari tekshirish nazorati o'tkazish maqsadga muvofiqligi to'g'risida takliflar.

    Agar da'vo (shikoyat) bo'yicha qaror darhol qabul qilinmasa, da'vo (shikoyat) ko'rib chiqish uchun tegishli qaror qabul qiladigan direktorga yuboriladi.

    Rejalashtirish, ro'yxatdan o'tkazish, ro'yxatdan o'tkazish, o'tkazish, bajarilishini nazorat qilish, yozuvlarni yuritish, tuzatish va tuzatish choralari to'g'risida qaror qabul qilish 8.7-bandga muvofiq amalga oshiriladi.,7.10. Sifat bo'yicha qo'llanmalar.

    Da'voni (shikoyatni) boshqarish bo'yicha barcha harakatlar mas'ul shaxs tomonidan qabul qilingan da'volar va reklamalarning ro'yxatga olish jurnaliga kiritiladi

    7.9.6. Da'vo (shikoyat)bo'yicha qarorlar

    Da'vo (shikoyat) beruvchiga berilgan qaror tegishli harakatlar amalga oshirilgandan so'ng da'vo (shikoyat) predmeti bilan aloqasi bo'lmagan shaxs (lar) tomonidan qabul qilinishi kerak.

    Da'volar (shikoyatlar) bo'yicha qarorlarni laboratoriya direktori yoki boshlig'i qabul qilishi mumkin.

    Da'vo (shikoyat) bo'yicha qarorlar qaror qabul qilingandan so'ng da'vo (shikoyat) beruvchiga va laboratoriya xodimlariga etkaziladi.

    Qaror yozma ravishda, har qanday shaklda da'voga (shikoyatga) javob shaklida rasmiylashtiriladi. Qarorda da'voni (shikoyatni) ko'rib chiqish, tegishli harakatlarni amalga oshirish natijalari, uni ko'rib chiqish jarayoni tugaganligi to'g'risida xabar beriladi.

    7.9.7. Da'volarni (shikoyatlarni) boshqarish bo'yicha harakatlarni yakunlash.

    Boshqaruv faoliyati da'vo (shikoyat) beruvchi qondirilganda yoki yakuniy qaror qabul qilinganda qoniqarli deb topiladi.

    7.9.8. Rahbariyat tomonidan da'volarni (shikoyatlarni) ko'rib chiqish jarayonini tahlil qilish

    Da'volar (shikoyatlar) bo'yicha to'plangan va ro'yxatdan o'tgan barcha ma'lumotlar sm tahlilini o'tkazishda, monitoring, o'lchash, tahlil qilish va takomillashtirishni rejalashtirish va amalga oshirishda direktor, laboratoriya boshlig'i va sifat menejeri tomonidan tahlil qilinadi.